Jste zde

Cesta k ideálnímu image feedu

Image marketing nás baví a dělá nám radost dělit se s vámi o inspiraci a praktické návody. Proto aby vaše nové kampaně přinášely požadovaný efekt, je důležité, aby produktové obrázky byly v perfektním stavu po obsahové i po technické stránce. Proto se odteď budeme společně věnovat i jejich auditu. Začínáme tím další velkou kapitolu a věříme, že vám přinese mnoho zkušeností a nových zákazníků. Vydejte se s námi na cestu k vašemu ideálnímu image feedu.

Proč auditu věnovat pozornost

Produktové obrázky jsou většinou to první, co zákazníky zaujme (hned po ceně ;)). Pomalé načítání, nízká kvalita, anebo chybějící obrázek je dokáží odradit. Některé srovnávače zakazují zobrazování vodoznaků, mají nastavený velikostní limit, anebo vyžadují specifický formát. Předností Feed Image Editoru je série nástrojů pro vyhledání těchto problémů a jejich opravu. V nasledujících týdnech budeme postupně zveřejňovat návody, které vám pomouhou si udělat pořádek ve vašich produktových obrázcích.

Jak udělat první krok

Jednoduše, s Feed Image Editorem. Najdete v něm mnoho užitečných funkcí, které vám na pár kliknutí pomohou odhalit problémové obrázky.

Energie, kterou do něho na začátku investujete vám ušetří spoustu času a starostí v budoucnosti. V prvním článku si povíme, jak vyřešit jeden z nejzávažnějších problémů – chybějící obrázky ve vašem feedu. Naučíme vás, jak tyto produkty odhalit, jak je dočasně skrýt a kde za chybějící obrázky hledat náhradu. Máte se na co těšit.

Stáhnout infografiku v .pdf pro tisk

Kompletní seznam článků:

#1 Chybějící obrázky (28.1.) 

#2 Chyba 403/404/500 (4.2.) 

#3 Nepodporovaný formát (11.2.) 

#4 Nepovolené znaky v URL adrese (18.2.) 

#5 Rozměry obrázku (25.2.) 

#6 Datová velikost obrázku (3.3.) 

#7 Identické obrázky (10.3.)

#8 Průhledné pozadí (17.3.)

#9 Vodoznaky (24.3.)

#10 Pozice, zarovnání a velikost produktu na obrázku (31.3.)

#11 Kvalita obrázků (7.4.)

#12 Další drobné chyby (14.4.)

 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.