Cesta k ideálnímu image feedu #9: Vodoznaky

Vodoznaky v produktových obrázcích mají často úlohu ochranných prvků. Pokud chcete inzerovat na reklamních systémech a zbožových srovnávačích, musíte počítat s tím, že obrázky s vodoznaky budou zamítnuté. S Feed Image Editorem hravě odhalíte, na kterých obrázcích se ve vašem feedu nachází.

Vyhledávejte pomocí produktových filtrů

Je to jednodoché, na začátku si otevřete aplikaci. V sekci Produkty klikněte na podsekci Vodoznaky, v poli Stav vyberte možnost Obsahuje vodoznak a klikněte na Filtrovat. V tabulce, která se vám zobrazí, uvidíte seznam produktů spolu s pravděpodobností obsahu vodoznaku.

Vylepšete výsledky filtrování

Na detekci vodoznaků používáme model strojového učení, natrénovaný na tisícovkách fotografií.

Po kliknutí na produkt máte v náhledu možnost vyhodnotit výsledek a ručně změnit jeho stav. Každým vaším hodnocením přispíváte ke zlepšení modelu, který na detekci vodoznaků používáme.

Posledním krokem je odstranění vodoznaku. Tomu se věnujeme v samostatném článku, určitě si ho přečtěte. Pokud byste potřebovali poradit, napište nám.
 

Další články

“Šablona s názvem Akční, hm…, co jsem tím asi tak při její výrobě mohl myslet, co tam je za text a za prvky?” I pro takové příležitosti se hodí nové náhledy v aplikaci Feed Image Editor!
Feed Image Editor neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkce, aby se vám s ním lépe pracovalo. Teď jsme do aplikace přidali další novinku - vkládání textu, který obsahuje i dynamické elementy . Podívejte se, jaké reklamy s ním můžete vytvořit.
Připravili jsme pro vás další novinku ve Feed Image Editoru. Přidali jsme podstránku Nastavení, na které najdete všechny důležité informace o projektu a mnohem víc. Pojďte se na ni podívat.
Ve Feed Image Editoru nově můžete do produktových fotografií vkládat elementy a graficky je upravovat. To všechno hromadně, pro zvolené výběry produktů. Pojďme se podívat, jak na to.